Veelgestelde vragen
Vragen?
Voorzieningen
Kan ik douchen nabij event?
Er is geen douchegelegenheid voorzien. Voor toiletmogelijkheden kunt u gebruikmaken van de toilletten bij alle cafes op en rond de Grote Markt in Hulst.
U kunt u omkleden en eventueel tassen/eigendommen in de gemeentehal wegleggen. Let op: organisatie is niet verantwoordelijk voor diefstal of schade aan uw eigendommen.
Inschrijven
De inschrijftermijn is gesloten, kan ik nog mee doen?
Nee, het maximale aantal deelnemers is reeds bereikt. Je kunt helaas niet meer inschrijven. In de laatste weken voor het event komen via Facebook nog start/borstnummers beschikbaar door deelnemers die geblesseerd zijn of om een andere reden niet kunnen deelnemen.
Let op: Het overgenomen borstnummer wordt door de organisatie niet overschreven op diegene die het startnummer overneemt. Je loopt/wandelt mee onder naam van de oorspronkelijke inschrijver/ster.
Ben mijn borstnummer kwijt. Wat moet ik doen?
Indien je jouw borstnummer kwijt bent of deze is niet per post aangekomen voor het event, dien je jezelf tijdig op de dag van het event te melden bij het secretariaat in de Gemeente hal van het Gemeentehuis aan de Grote Markt in Hulst. De vrijwillgers van het secretariaat zullen dan een vervangend borstnummer aan je beschikbaar stellen.
Borstnummer overnemen
Indien een deelnemer/ster een borstnummer/inschrijving over neemt van een reeds ingeschrevene worden de inschrijfgegevens niet aangepast. Hij of zij loopt/wandelt mee onder naam van de oorspronkelijke inschrijver/ster.
Vrijwilligers
Hoe kan ik mij aanmelden als vrijwilliger?
Stuur tijdig een mail naar hulstbylightrun@zeelandnet.nl met je aanmelding als vrijwilliger en hierbij aangevende de functie(s) welke je zou willen uitvoeren tav de Hulst by Lightrun.